Ahad, 29 September 2013

Hayat Acai Berry

Acai Berry kini dikenali sebagai "MAKANAN SUPER". Ini bermakna ia dianggap salah satu makanan yang paling berkhasiat di dunia. Ini semua didasarkan pada pelbagai nutrisi yang disediakan. Acai memiliki sifat gizi dan secara alami kaya:


1. Lemak Omega (jenis yang baik, tidak seperti lemak yang ditemui dalam makanan segera).
2. Asid amino.
3. Elektrolit.
4. Antioksidan.
5. Protein.
6. Vitamin A, B1 dan E.

Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahu tentang kelebihannya itu. Sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berry terbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menu pemakanan sehari-hari.

Pemakanannya secara berterusan dapat membantu dalam :

1. Mengurangkan berat badan.
2. Membantu dengan disfungsi seksual.
3. Merawat insomnia.
4. Membantu dalam melawan sel-sel yang menyebabkan penyakit kronik.
5. Membantu mengurangkan komplikasi Diabetes.

Nutrisi yang kuat mampu memberikan manfaat kesihatan yang luar biasa. Itulah sebabnya mengapa Acai Berry sudah begitu menonjol dipaparkan di peringkat antarabangsa.

Terlalu banyak kajian menunjukkan amalan memakan Acai Berry secara berterusan membantu memperbaiki tahap kesihatan kita ke arah yang lebih baik!

****** TEMPOH BERKESAN *******

Pengguna disarankan agar mengamalkan sekurang-kurangnya 2 kotak untuk melihat kesan positif dari amalan Hayat Acai Berry. Penggunaan seterusnya amatlah digalakkan bagi mengatasi masalah-masalah kesihatan yang lebih serius. Walaupun Hayat Acai Berry mempunyai pelbagai khasiat, penggunaannya yang tidak konsisten dan berterusan tidak mampu mengatasi masalah kesihatan anda yang telah bertahun-tahun 'bersarang' dalam tubuh badan anda. Bayangkan adakah logik pemakanan (dari kategori sihat & TIDAK sihat) yang telah anda ambil sejak dari kecil hingga sekarang (sudah pasti melebihi 20 tahun) hendak diatasi hanya dengan pemakanan kesihatan 10 hari? (sekotak).

Harga : RM 39.00

Jika anda berminat untuk mendapat produk ini, sila hubungi : 014-6069996.
SEBELUM KEHABISAN STOK!

0 comments:

Catat Ulasan